Support

Vores supportafdeling hjælper dig videre!

Har du brug for hjælp eller savner svar på et spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores support. 

Supporten er åben mandag - torsdag mellem kl. 8.00-16.00, og fredag mellem kl. 8.00 - 15.00. 

Du kan ringe til os på  nummeret 70 30 18 88.

Du er også velkommen til at skrive til os på [email protected]

Alle skriftlige henvendelser kvitteres med en mail med dit sagsnummer.


Hjælp os med at hjælpe dig

Vi bestræber os på at give dig et fyldestgørende svar hurtigst muligt.
For at lette arbejdsgangen, er det en stor hjælp, hvis du inkluderer informationer, som vedrører din sag.

Vi har brug for følgende informationer:

  • Ved spørgsmål til indhold og tekniske udfordringer i kurser på NetSkolen - dit brugernavn/email, som du logger på NetSkolen med + institution/kommune

  • Ved spørgsmål til løsninger købt gennem EasyIQ (f.eks. Office365, SkolePortal, G Suite etc.) har vi brug for dit unilogin-brugernavn.